توليد محتواي متني توليد محتواي متني

mycustomer

توليد محتواي متني

 

توليد محتواي متني چيست؟

امروزه با توجه به گسترش زيادي كه در عرصه ديجيتال ماركتينگ به وجود آمده است همواره توليد محتواي نوشتاري به متن‌هايي گفته مي‌شود كه در بسترهاي متفاوت قصد دارند مخاطبان را با برندهاي تجاري، كالاهاي مختلف و البته خدمات متنوعي آشنا سازد.

اما بهتر است بدانيد كه محتواهاي نوشتاري انواع متفاوتي را شامل مي‌شود كه به طور كلي هر كدام مي‌توانند كاركردهاي خاصي را انجام دهند. پس هر محتواي متني به صورت كاملاً منحصر به فرد توليد مي‌شود.

 

انواع توليد محتواي متني

در بازاريابي محتوايي، انواع كسب و كارها با توجه به نوع كاربري و استراتژي محتوايي مي‌توانند نمونه‌اي از محتواهاي متني را انتخاب كنند كه اين نمونه‌ها عبارت‌اند از:

مقالات وبلاگ و وب سايت

اس ام اس يا همان پيام كوتاه

ايميل و خبرنامه

توليد محتوا در اينستاگرام

توليد محتوا در تلگرام

توليد محتوا در فيسبوك

مقاله هاي تحليلي و پژوهشي

توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي

رپورتاژ يا محتواي خبري

گزارش

ترجمه هاي متني

لازم است بدانيد هر كدام از اين نمونه‌هاي نوشتاري مي‌بايست در پلتفرم‌هاي ويژه خود نمايش داده شوند و در نحوه نگارش بايد محدوديت‌ها و ويژگي‌هاي پلتفرم انتخاب شده را در نظر بگيريد.

 

برندهاي برتر توليد محتواي متني

توليد محتواي متني كه به آن محتواي نوشتاري نيز گفته مي‌شود نوعي انتقال پيام است كه مي‌تواند از يك جمله كوتاه گرفته تا يك كتاب چند جلدي را در بربگيرد.البته نوشتن محتواي متني، تقسيم‌بندي‌هايي دارد كه ما در اين بخش از مقالات برند آناليز به توضيح آن مي‌پردازيم و با معرفي ۱۰ برند برتر و شركت معتبر در زمينه توليد محتواي نوشتاري سعي داريم تا شما بتوانيد متناسب با منطقه، خدمات و همچنين امتياز مراكز معرفي شده، بهترين مجموعه را براي ارائه اين خدمات انتخاب كنيد.

 

 

ويژگي‌هاي توليد محتواي متني

با توجه به انواع محتوا متني ما نيز در اين بخش به مهم‌ترين مشخصات اين محتواها مي‌پردازيم:

 

تقويم محتوايي

تقويم محتوايي مهم‌ترين ويژگي است كه بايد هر نوع محتواي متني آن را شامل شود. يعني در زمان‌هاي مشخص شده‌اي محتواي متني را در پلتفرم منتشر كنيد تا بازديدكنندگان عادت كنند در زمان‌هاي تعيين شده‌اي به سراغ متن هاي نوشتاري شما بروند.

 

دسته بندي موضوعي

نوشتن يك مقاله، بدون داشتن هيچ موضوعي مي‌تواند در يك پلتفرم و كانال بي‌نظمي ايجاد كند. بنابراين شما قبل از توليد محتواي متني بايد بدانيد چه مطالبي براي مخاطبانتان مفيد است. سپس موضوعات را دسته بندي كرده و در فاصله‌هاي مختلف مطالب خود را بروز رساني كنيد.‌

 

كلمات كليدي

كلمات كليدي مهم‌ترين عنصر تعيين‌كننده در ساختار يك محتواي متني باكيفيت به حساب مي‌آيد. البته تعداد كلمات كليدي و نحوه به كار بردن آن‌ها در متن اصلي بسيار حائز اهميت است. پس در نوشتن محتواي متني حتماً كلمات كليدي را متناسب با نياز مخاطبان خود شناسايي كرده و آن‌ها را در متن خود به خوبي تحليل كنيد.

 

لحن و صداي منسجم

قطعاً نوع لحن گفتاري در توليد محتواي متني مي‌تواند مهم‌ترين عامل براي جذب مخاطب باشد. بنابراين در ساختار متن، لحني را به كار ببريد كه در ابتدا قصد دارد نحوه استفاده از كالا و خدمات را به مخاطبان آموزش دهد.

هيچ گاه ابتداي مقاله را به تبليغات اختصاص ندهيد؛ چون معمولاً بازديدكنندگان دلخوشي به درشت گويي و تبليغات ندارند‌. پس بهتر است ابتدا با لحني ساده بدون به كار بردن كلمات تخصصي سعي كنيد مخاطب را به درون متن بكشانيد و در تمام محتواي خود تنها از يك لحن استفاده نماييد.

 

تيترها و ليست ها

يكي از زيباترين قسمت هر محتواي متني تيترها و ليست‌هايي هستند كه به روشني موارد مهمي را در پاراگراف بيان مي‌كنند. بدون شك متن‌هايي كه داراي چندين سر تيتر و ليست هستند. پس مي‌توانيد با اين شيوه به روش زيركانه‌اي ذهن مخاطبان را به دام بياندازيد و ذهن بازديدكننده را تحريك كنيد تا روي ليست ها كليك كنند.

 

علائم نگارشي

هميشه با توجه به علائم نگارشي و ايجاد يك ساختار مناسب مخاطبان خود را از دل‌زدگي و خستگي خواندن متن دور كنيد. پس با انتخاب يك فونت مناسب و فاصله‌گذاري‌هاي به جا سعي كنيد يك مقاله استاندارد را توليد كنيد. همچنين سعي كنيد پاراگراف‌هاي شما طولاني نباشند.

 

سخن پاياني

با توجه به مواردي كه گفته شد قطعاً توليد محتوا بايد مطابق با قواعد و اصول حرفه‌اي خود انجام شود تا نتيجه دلخواه حاصل شود. بنابراين اگر به دنبال بهترين وب‌سايت براي سفارش توليد محتواي نوشتاري هستيد؛ ما در اين بخش از برند آناليز با معرفي 10 برند برتر در زمينه آموزش و سفارش توليد محتواي متني شما را راهنمايي مي‌كنيم‌ تا مطابق با شرايط و امتيازات مجموعه مورد نظر، خدمات مورد نياز و بررسي امتياز برند انتخاب شده بهترين گروه و مجموعه توليد محتوا متني را انتخاب كنيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/18 ساعت: ۱۲ توسط:mycustomerr :